poniedziałek, 25 lutego 2013

Początek :)

Wizażem, stylizacją fryzur i florystyką zajmuję się od kilku lat, choć dopiero niedawno zdecydowałam się na założenie tego bloga, na którym chciałabym prezentować efekty mojej pracy z tych dziedzin. Są to rzeczy, którymi zajmuję się na co dzień, dlatego takich wpisów będzie najwięcej, jednak nie zabraknie tu także innych moich prac z zakresu rysunku, malarstwa, rzeźby. Znajdziecie tu też recenzje kosmetyków- głównie tych, których używam w pracy.

Moim głównym zajęciem jest wizaż- w weekendy uczę na kursie wizażu na przedmiotach z makijażu ślubnego, wieczorowego, dziennego, fotograficznego, charakteryzacji, analizy typu urody i stylizacji fryzur. W tygodniu uczestniczę w sesjach zdjęciowych, wykonuję makijaże i fryzury okolicznościowe. Podczas sezonu ślubnego spotykam się z pannami młodymi i pomagam im wyglądać oraz czuć się najpiękniej w dniu ślubu :)
Florystyką zajęłam się troszkę później niż wizażem. Jest to połączenie moich studiów (Ogrodnictwo- Kształtowanie terenów zieleni) z pracami manualnymi, które sprawiają mi najwięcej przyjemności. Po jakimś czasie dostałam pracę przy prowadzeniu rocznych kursów florystycznych i później przy krótszych, kilkudniowych.
Zapraszam na moją stronę: www.konsystencja.pl
Sabina Piechaczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz