czwartek, 7 marca 2013

Naturalny makijaż do sesji zdjęciowej

Przez jakiś czas nie miałam internetu, więc wpisy też niestety musiały poczekać. Teraz już wszystko wróciło do normy, dlatego chciałabym pokazać zdjęcia z ostatniej sesji, do której przygotowałam modelkę- Martynę.
Wizaż: Sabina Piechaczyk, www.konsystencja.pl
Fotograf: Maciej Pietrzyński: www.maciej-pietrzynski.pl
Modelka: Martyna Karolewicz

Z Martyną i fotografem- Maciejem mieliśmy już za sobą jedną udaną sesję z kilkoma stylizacjami, tym razem miała być tylko jedna stylizacja, ale znowu było ich kilka i skończyliśmy- tak, jak za pierwszym razem- krótko przed północą. Część zdjęć robiłam ja, ale pokażę je później- najpierw mam do zrobienia inne zdjęcia:)
Fotograf chciał, żeby makijaż był naturalny, skóra miała być delikatnie rozświetlona. Włosy musiałam tylko moczyć i układać odpowiednio na ramionach:)
Na zdjęciach Martyna wygląda dość naturalnie, w rzeczywistości jednak makijaż fotograficzny nie wygląda tak subtelnie. Najbardziej cieszy mnie fakt, że Maciej był zadowolony z efektu- podobno właśnie o coś takiego mu chodziło:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz