wtorek, 16 kwietnia 2013

Malinowy makijaż :)

Kolejne zdjęcia z Julią i jej styizacją. Tym razem, poza makijażem i fryzurą wykonałam wianek z białych i niebieskich hiacyntów z dodatkiem zatrwianu. Nie chciałam, żeby wszystko było w tej samej kolorystyce, więc w makijażu oczu użyłam malinowo- fioletowych kolorów.

Do  makijażu użyłam głównie kosmetyków Kryolan. Wykorzystałam nową paletkę cieni z pięcioma kolorami- Tokyo.
Włosy zostały upięte wysoko i ozdobione wiankiem z hiacyntów i zatrwianu, który prawie w całości zasłania uczesanie.
Stylizacją zajęła się Julia. Nie było najcieplej tego dnia, jednak Julia świetnie radzi sobie na mrozie udając, że jej zwiewna kreacja jest idealnie dopasowana nie tylko do niej, ale także do pogody ;)
A oto więcej zdjęć, które zrobiłam tego dnia:)
stylizacja: Julia Jakubowska
makijaż, fryzura: Sabina Piechaczyk
florystyka: Sabina Piechaczyk
zdjęcia: Sabina Piechaczyk




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz