niedziela, 3 marca 2013

Delikatna stylizacja Julii :)

Miałam zaczekać z publikacją tych zdjęć, ale tak miło wspominam współpracę z Julią, że nie mogę się powstrzymać i koniecznie chcę coś wrzucić już teraz:)
Zajęłam się makijażem oraz fryzurą, Julia wybrała stylizację oraz biżuterię. Chciałam, aby mogła to być również propozycja dla panien młodych na ślub i wydaje mi się, że osiągnęłam taki efekt.
Oto wyniki naszej współpracy. Miałam także przyjemność zrobić Julii zdjęcia :)


Zanim poznałam Julię, to miałam okazję zobaczyć ją na zdjęciach, gdzie wygląda na wyjątkowo miłą i sympatyczną dziewczynę i taka właśnie jest w rzeczywistości (przyniosła mi ciastka do domu;) Do tego komponuje bardzo ładne stylizacje, które zapewne przedstawię jeszcze nie jeden raz:) a całość uzupełnia prześliczną i świetnie dobraną biżuterią.
Julia jest blondynką o delikatnej urodzie a zarazem dość ciemnej oprawie oczu. Chciałam, aby całość była subtelna . Zaproponowałam upięcie, które jest dość proste do wykonania a zarazem efektowne i delikatne.  Kolorystykę makijażu ustaliłam wcześniej z Julią. Nie chciałam, by make up był mdły ani też wulgarny. W barwach makijażu dominuje granat, jest także zieleń i brąz.


Na środę znowu jestem umówiona z Julią, ale do tego czasu powinnam zająć się zdjęciami Tatiany, która już długo na nie czeka- makijaż był tam dość niecodzienny, więc chętnie pokażę go także tutaj, na blogu:)


Makijaż, fryzura, zdjęcia: Sabina Piechaczyk, www.konsystencja.pl
Modelka: Julia Jakubowska
Stylistka: Julia Jakubowska, http://juliettecapuleti.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz